zaterdag 10 juli 2021

Verlanglijstje 2021

  • Olijfwilg: ik hoor dat de bessen van bepaalde variëteiten zo smakelijk kunnen zijn. We hebben er al één gehad, maar die heeft het begeven.
  • Vijg: de planten overleefden hun eerste winter niet
  • kiwi: idem
  • granaatappel: is het mogelijk? Ik zag het op een youtubefilmpje van Martijn de voedselboss.
  • pawpaw
  • engelwortel: hadden we maar is tweejarig en niet meer teruggekomen. Ik heb hem nu gezaaid, hopelijk lukt dat.
  • agastache of dropplant. Heel sierlijk, bijenplant en lekker kruidig. Hadden we staan en is een vaste plant maar verdween toch.
  • nectarines
  • Rode bessen: andere variëteiten, want allen zijn nu stekken van de planten die ik al had.
  • Hosta: de jonge scheuten zijn eetbaar. Maar de slakken waren me altijd voor.
  • Franse uiensoepboom: we plantten er één aan, maar vinden hem niet meer terug. Ik probeerde ook te zaaien, maar dat lukte niet.
  • Asperges
Het lijkt of we plaats te kort hebben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten