zaterdag 21 november 2020

Bedankt aan mijn voedselbos- en tuinvrienden

Eén van de leuke aspecten aan tuinieren is het ontmoeten van en praten met andere mensen met groene vingers. De laatste dagen kon ik allerlei planten uitwisselen met bekenden en onbekenden.

Ik kon frambozen, bramen en bessenstuiken adopteren van bij Noor (lees er hier meer over)

Toen bleek ik te veel bramen te hebben, dus deed ik er wat van de hand aan 2 vriendelijke dames via facebook. Ik gaf ook nog gojibes en verbena mee.

Ook Tina kwam langs en adopteerde wat bramen. Een paar dagen later bracht ze bosaardbeitjes tot bij ons.

Er kwam ook nog een oom (Popol) langs. Van hem kregen we onder andere asters, rabarber, tijm, hibiscus zaailingen en heel wat bloemenzaden! Hij nam goji, josta, framboos en witte bes mee naar huis.

De tijmplantjes.

Bedankt iedereen!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten